Termeni și condiții online

    1. Termeni si Conditii

       

      1. Introducere

       

       Accesarea acestui site de comert electronic, denumit in continuare “magazin”, pentru informare, vizitare sau cumparaturi, presupune acceptarea termenilor si conditiilor stipulate in continuare.

       Proprietarul magazinului are dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara notificare.

       

      1. Proprietarul magazinului

       

      Proprietar si administrator al acestui magazin este firma SC SILKFISH SRL avand urmatoarele date de identificare :

       

      -CUI 33217236

      -Nr. Inregistrare la Registrul Comertului: J8/831/2014

      -Capital social : 200 lei

      -Tel/fax : 0754/400716

      -Adresa sediului social : Brasov,strada 13 decembrie nr. 84,bl.1, sc. A,ap.12

      -Firma SC SILKFISH SRL este si proprietarul domeniului www.ateliermadame.ro

       

      1. Obligatiile magazinului

       

      Se considera comanda valida acea comanda care are toate informatiile cerute in formular, completate corect.

      Ofera cumparatorului, inainte de a finaliza comanda, posibilitatea de a vizualiza valoarea finala a produselor si a taxelor de transport aferente.

      Preturile afisate sunt exprimate in lei.

      Clientul poate face modificari in ceea ce priveste cantitatea, adresa de livrare si are posibilitatea de a reveni asupra unor optiuni anterioare.

      Confirmarea de catre vanzator a comenzii, prin e-mail, in forma in care a fost incheiata, fara posibilitatea de a fi modificata de nimeni, in nici un fel.

      Accesul fiecarui cumparator la istoricul comenziilor proprii, spre vizualizare sau printare, acestea fiind pastrate pe server timp de un an,pentru clientii cu cont.

      Respectarea confidentialitatii datelor personale introduse de client.

      Magazinul se obliga sa nu faca publice datele personale ale clientiilor sau tranzactiile efectuate.

      Datele personale vor fi folosite doar in scopul declarat al magazinului sau pentru informarea sau mentinerea comunicarii cu clientul.

      Comanda primita de la client este considerata contract si se supune prevederilor legii privind regimul juridic al contractelor la distanta.

       

      1. Declinarea responsabilitatii

       

      Ca urmare a enuntului de la pct.3 si a legislatiei in vigoare, magazinul nu are nici o responsabilitate in ceea ce priveste:

      -nepotrivirea intre scopul pentru care a fost cumparat un produs si functionalitatea lui.

      -diferente intre modul in care apar imaginile produselor pe site si produsele primite, care se refera la culoare, nuanta, accesorii si altele.facem eforturi de a reda cat mai exact,dar pot exista diferente.

      -defectiunile, pagubele sau accidentele datorate folosirii corespunzatoare sau necorespunzatoare a produselor cumparate din acest magazin.

      -disponibilitatea in stoc a produselor afisate, acestea fiind comercializate in limita stocului. Din acest motiv este posibil ca magazinul sa nu poata onora o anumita comanda daca produsul solicitat nu mai este in stoc.

      -intarzierile la livrare datorate furnizorului, curierului sau din alte motive. deteriorarile, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului pana la destinatar, care cad in sarcina transportatorului.

      -informatiile eronate furnizate de cumparator. Acesta are posibilitatea corectarii oricand a datelor personale din contul creat in magazin

      -atat magazinul cat si furnizorul au dreptul de a verifica orice comanda telefonic, cerandu-i-se cumparatorului confirmarea unor date personale sau legate de comanda.

      -magazinul sau furnizorul isi rezerva dreptul de a refuza executarea unor comenzi, fara a motiva aceasta alegere, cu instiintarea prin e-mail a clientului.

       

      1. Retur

       

       Returul produselor sau dreptul de renuntare unilaterala a contractului din partea consumatorului este legiferat de Ordonanta Guvernului nr.34 din 2014.

      Aceasta Ordonanta de Urgenta prevede: (1) Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.

       Furnizorul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu art. 11.

       

       Cumparatorul care isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului are urmatoarele obligatii:

      • Produsele vor fi expediate cu componentele sau accesoriile primite la cumparare, in ambalajul original, in perfecta stare de functionare.
      • Toate obiectele trebuie sa aiba aspectul identic cu cel avut la primirea lor si dupa caz, sa aiba sigiliile intacte sau sa nu prezinte urme care sa ateste operatiuni interzise de fabricant sau furnizor asupra produselor. Valoarea obligatiilor banesti ale furnizorilor fata de clienti nu poate depasi valoarea sumelor incasate. Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume.

       

      1. Livrare produse/ Termenul de livrare 

       

       Termenul de livrare

       

      • livrarea in Romania se face prin firma GLS
      • termenul de livrare este de 1-8 zile lucratoare
      • firma GLS nu livreaza sambata

       

       Magazinul nu are nici o responsabilitate fata de respectarea acestor termene de catre firmele de curierat dar vom face toate eforurile pentru a gestiona orice situatie de intarziere in livrare. In cazul retururilor repetate si comenzilor false sau refuzate, ne rezervam dreptul suspendarii contului/clientului respectiv.

        

      1. Prevederi legale

       

      Magazinul functioneaza cu respectarea tuturor prevederilor legale impuse de Statul Roman.Orice tentativa de acces neautorizat, de a produce prejudicii sau frauda vor fi aduse la cunostinta autoritatilor competente.

      Magazinul va incerca solutionarea pe cale amiabila a oricaror conflicte aparute intre parti. Daca acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale si rezolvarea acestora de instantele judecatoresti.Taxele de expeditie pentru fiecare colet sunt afisate in cosul de cumparaturi.

       

      Coletele vor fi expediate cu o firma de curierat rapid. Este bine de stiut :

      • Firma de curierat presteaza un serviciu “din usa in usa” adica preia coletul de la furnizor si il preda personal destinatarului, la adresa indicata, la orele mentionate in comanda sau stabilite de comun acord.
      • Pe timpul transportului, coletul este asigurat. Pentru deteriorari, distrugeri sau pierderi firma de curierat va acorda despagubiri egale cu valoarea din factura.
      • Termenul de livrare este in mod uzual intre 24-72 ore, dar poate fi marit din cauza unor factori exteriori : conditii meteo deosebite, starea infrastructurii rutiere, greve, etc.
      • La primul colet neridicat din cauze subiective ne rezervam dreptul de a nu mai trimite cu plata ramburs iar urmatoarea comanda trebuie achitata in avans.

       

      1. Modalitati de plata accesptate in magazine

       

      • Plata cash la sosirea coletului

       

      Prin acceptarea acestor “Termeni si conditii” sunteti de acord in mod neechivoc si cu Politica de Confidențialitate, Politica de Cookies si Politica de Retur.

10 May 2020